سپاه نیوز: فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح الله ناحیه مرکزی یزد گفت: ساخت پایگاه های بسیج در مساجد عامل اصلی تقویت رابطه امام جماعت ، فرمانده پایگاه و هیئت امنای مسجد است .
سپاه نیوز : مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد : منطق و سبک زندگی شهداء برای نسل جوان باید بازخوانی شود.
سپاه نیوز: مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر گفت: از ابتدای مهرماه، حدود 7 هزار نفر از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه دختر و پسر در این اردوها شرکت کرده‌اند و تا نیمه اسفندماه هم ادامه دارد.
 سپاه نیوز: فرمانده گردان یازدهم امام حسین (ع) اشکذر  گفت: امروز بسیج در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال و موثر دارد و موجب هراس در دل دشمنان اسلام و انقلاب شده است.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تلاش ویژه سپاه الغدیر برای محرومیت‌زدایی و حل معضلات روستاهای کمتر توسعه‌یافته استان یزد به‌خصوص در مناطق دور از مرکز شهرستان، از شتاب اقدامات و برنامه‌های سپاه الغدیر استان یزد در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم در سال آینده خبر داد.
سپاه نیوز: سردار جمیری با تأکید بر اینکه اعتقادات مردم  آن‌ها را در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار قرارداد ،گفت: انقلاب عزیز ما، دستاورد تعالیم و آموزه‌های مکتب شیعه و اسلام ناب محمدی است که توسط امام راحل عظیم‌الشأن در جامعه فراگیر شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه خاتم در یادواره شهدای محله محمد جمالی ، انقلاب اسلامی ایران را ادامه انقلاب عاشورا و مکتب امام حسین علیه السلام دانست.
سپاه نیوز: سردار جمیری با اشاره بر افتتاح ۴۰۰۰۰ پروژه عمرانی در سطح کشور گفت: از این تعداد 2 هزار پروژه مربوط به استان یزد است.
سپاه نیوز:جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پایدار است، گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر یک هزار عنوان برنامه تدارک دیده شده است.
سپاه نیوز:  سردار جمیری تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی و پایداری ایران اسلامی در چهل سال گذشته دانست و گفت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان ایجاد شد و با رشادت‌های نسل جوان پایدار می‌ماند.
۱۰۱۱۱۲۱۳