سپاه نیوز:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر اظهار داشت : در تاریخ ایران اسلامی چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه یادآور شخصیت گرانقدر و تاریخ‌سازی است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در جمع کارکنان سپاه خاتم ماه مبارک رمضان را ماه بهار قران خواند گفت: عظمت‌های خداوند در ماه مبارک رمضان تجلی یافته است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، خانوادگی، جسمی، روحی، روانی و حتی در تقویت اراده انسان تأثیرگذار است گفت: در این ماه مبارک باید دل‌های خود را برای جذب رحمت الهی آماده کنیم.
سپاه نیوز:جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به سومین مرحله بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که بیشتر مخاطب آن دانشجویان و دانشگاهیان است؛ گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح می کند که این انقلاب به کجا می رود و چگونه خواهد رفت و به بررسی و ارائه راهکار و شیوه های طی کردن مسیر انقلاب را مطرح می کند.
 سپاه نیوز: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اشکذرگفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تبیین شعار سال به منظور آگاه سازی در خصوص رونق تولید است.
سپاه نیوز: مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به تداوم حضور گروه های جهادی دانشجویی یزد در مناطق سیل زده لرستان، افزود: در کنار اردوهای جهادی دانشجویان، تلاش برای تهیه اقلام موردنیاز سیل زدگان نیز ادامه دارد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: خدمت رسانی به مردم شهرهای هویزه، رفیع و 70 روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 45 هزار نفر، تا پایداری کامل وضعیت این منطقه در برابر سیل توسط نیروهای سپاه الغدیر یزد صورت می گیرد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه باید در مقابل تهدید‌های دشمن آمادگی لازم و کافی را داشته باشیم گفت: بسیج در دنیا به یک الگو تبدیل شده است.
سپاه نیوز: مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد آمار اعزامی‌های سال ۱۳۹۶ به راهیان نور را ۲۱ هزار و ۴۶۸ اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۱ هزار و ۵۰۵ نفر را دانش آموزان و یک هزار و ۶۴۶ نفر را دانشجویان تشکیل می‌دهند.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله استان یزد گفت:کار جهادی بسیج در جهت محرومیت زدایی و عمران و آباد سازی شهر‌ها و جاده‌های کشور یک نوع عبادت محسوب می‌شود.
۹۱۰۱۱۱۲