سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین گندمی تصریح نمود: نیاز امروزما شبکه سازی است و باید برای فعالیت‌های تبلیغی و معرفتی شبکه سازی صورت گیرد.
سپاه نیوز: سردار جمیری اظهار داشت: باید در جهت محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگ برداریم و اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم.
سپاه نیوز: سردار جمیری اظهار داشت: مجموعه سپاه یک مجوعه نظامی صرف نیست بلکه باید آن را با نگاه یک مجموعه عقیدتی سیاسی نگاه کرد.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت:: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: باید از بهترین سرمایه‌های انسانی و منابع الهی جهت رشد انقلاب اسلامی بهره برد و به دنبال خدمت به مردم بود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیراستان یزد با اشاره به تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن نقش سپاه در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب گفت: امروز سپاه به‌عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه‌های دشمن قرار دارد.
سپاه نیوز: به منظور محرورمیت زدایی و به همت گروه جهادی شهید ساعتیان از پایگاه شهید غفاری ناحیه روح الله یزد؛ یک باب منزل برای یک خانواده محروم ساخته شد.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر استان یزد گفت: به تدابیر هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و ما نیز برای پیشرفت روز افزون باید در مقابل ظالم و استکبار بایستیم.
سپاه نیوز : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان استان یزد با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن نسل جوان گفت: اردو‌های راهیان نور یک حرکت فرهنگی در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید محمدحسین ذوالفقاری شهید صغیری است که وارد جهاد کبیر شد و به شهادت رسید.
۱۳۱۴۱۵۱۶