سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه دنیا تشنه افرادی مثل شهید چمران است گفت: شهید چمران بهترین الگو برای جهانیان است.
سپاه نیوز: همزمان با دهه فجر و به همت سپاه استان یزد: ۱۶۰ نفر از دانش اموزان پسر شهرستان خاتم به کربلای ایران اعزام شدند.
سپاه نیوز: سردار جمیری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف همگام و همراه ملت و مظلومان عالم هستند و در صحنه های خطر حضور مقتدارانه دارند.
سپاه نیوز: سرهنگ حسین آزادی نژاد عنوان کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت‌های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان‌های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه خاتم برگزاری اردوهای راهیان نور  را بزرگترین مانور فرهنگی عنوان کرد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در نشست فرماندهان ارشد سپاه الغدیر با استاندار یزد به موفقیت‌ها و اقدامات این مجموعه در زمینه‌ها و تهدیدات مختلف اشاره کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خدمت به مردم را مهمترین وظیفه سپاه و بسیج دانست و گفت: سپاه و بسیج خود را  از مردم می داند و در تلاش است که به عنوان نهادهای انقلابی، به مردم خدمت کنند.
سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین گندم اظهار داشت: قرآن باعث افزایش بینش و بصیرت در سطح جامعه می‌شود.
سردار جمیری در آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه الغدیر: سوء استفاده عناصر دشمن از دغدغه های مردم برای آشوب هویدا است.
سپاه نیوز: به منظور افزایش بینش و بصیرت سیاسی؛ فرمانده سپاه الغدیر در جمع بسیجیان ناحیه روح الله یزد اقدام به سخنرانی نمود.
۱۴۱۵۱۶۱۷