سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین گندمی اظهار داشت: مردم در حماسه نهم دی هوشیار عمل کردند.
 سپاه نیوز: نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر استان یزد اظهار داشت: فتنه‌ای که در سال ۸۸ با حمایت دشمنان جمهوری اسلامی علیه کشور به وجود آمد در واقع اصل انقلاب را هدف گرفته بود.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی سپاه الغدیر اظهار داشت : قرآن موهبت الهی و راهگشا در زندگی فردی و سازمانی است و مسابقات قرآن گامی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در سازمان است.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران اقدام به ایراد سخنرانی نمود.
سپاه نیوز: سردار جمیری با تشریح اقدامات سپاه الغدیر استان یزد جهت امداد رسانی به هموطنان زلزله زده کرمانشاه، بر حضور در منطقه تا زمان حل تمامی مشکلات تاکید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع پرسنل این ناحیه با اشاره به نقشه دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی، تحریف خط امام (ره) را یکی از نقشه های دشمنان عنوان کرد.
سپاه نیوز: اعلام کرد: رئیس بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد اعلام کرد: خدمت رسانی و امداد رسانی به تعداد 4 روستا که از توابع شهر ریجاب استان کرمانشاه هستند به سپاه الغدیر استان یزد محول شده است.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز استان یزد از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان مهریز خبر داد.
سپاه نیوز:فرمانده مرکز مقاومت بسیج زارچ استان یزد اظهار داشت : در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بسیج نقش بسزایی دارد چراکه با حضور نیروهای کارآمد و متخصص با حداقل هزینه تولیدات داخلی صورت می گیرد و اقتصاد کشور رو به جلو پیش می رود.
سپاه نیوز: نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر عنوان داشت: رمز پيروزی در مقابل تحريمهای غرب، اقتصادی مقاومتی است.
۱۵۱۶۱۷۱۸