جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: ۳۸ هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی در طول برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در محل عمود ۱۴۰۵ در مسیر نجف به کربلا از خدمات مختلف درمانی این سازمان استفاده کردند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ساخت مسکن محرومان، احداث و راه‌اندازی ۵۱ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس، اصلاح راه روستایی و بین مزارع، رزمایش کمک مؤمنانه، اعزام ۴۵ تیم پزشک عمومی و هشت تیم پزشک متخصص به‌ویژه در مناطق محروم استان را از جمله خدمات انجام‌شده در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۳ برشمرد.
اولین مرکز مهارت آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه استان به نام شهید قربانی با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افتتاح شد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های مختلف از طریق هنر امکان‌پذیر است .
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سازندگی صورت گرفته توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه الغدیر استان در حوزه های عمرانی و غیر عمرانی ، از اجرای ۷۷ طرح آبرسانی به روستا و مناطق محروم استان در کنار طرح‌های قرارگاه جهاد آبرسانی امام حسن مجتبی(ع) در استان خبر داد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جریان سفر به بهاباد از سپاه و بسیج به عنوان خادمان این ملت یاد کرد و گفت:  بسیج با حضور خود در میدان‌های مختلف انقلاب اسلامی اقدامات مؤثری داشته است.
سردار زارع‌کمالی، از ساخت ۳۶ واحد مسکونی در محمدآباد یزد  خبر داد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه اکنون همه ما سه وظیفه جهاد تبیین واقعیت‌ها، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی داریم گفت: سپاه و بسیج، قوی‌تر از همیشه در خدمت مردم و کشور اسلامی است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که سپاه جان فدای ملت ایران است و خود آسیب‌ها را می‌پذیرد، اما اجازه نمی‌دهد به مردم و نظام و انقلاب آسیبی برسد، گفت: رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج مهمترین مأموریت مجامع بسیج در کشور است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد پیش برندگی و پیش روندگی بسیج را از راهبردهای بسیج ذکر کرد.
۱۲۳۴