فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه  دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی،از عزت و اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف است گفت: باید نسل جوان و آینده‌سازان را با جهاد تبیین در بخش‌های مختلف انقلاب اسلامی آشنا کرد.
سپاه نیوز: سردار زارع کمالی گفت: در جنگ شناختی و ترکیبی، دشمن مغز و قلب را هدف قرار داده است و می‌داند که برای هویت سازی و هویت زدایی باید این دو را هدف قرار داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن شناسی شهدا و حضور به موقع در میدان سبب پیروزی در دفاع مقدس شد، در شرایط کنونی نیز راهبرد جهاد تبیین و امیدآفرینی ما را در جنگ ترکیبی به پیروزی می‌رساند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و حضور فعال در عرصه خدمت خالصانه به مردم، موجب شکست دشمن است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ۴۰۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در یزد برگزار می‌شود، گفت: دفاع مقدس مربوط به تمام آحاد جامعه است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلامی از اولویتهای بسیج و سپاه می باشد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم افتتاح نمایشگاه اسوه در مجومرد گفت:  شکل گیری قرارگاه محله با محوریت مردم و فعالیت در بخش‌های گوناگون می‌تواند نقش مردم در ساماندهی مسائل و مشکلات محله را مثبت و اثربخش نماید.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: محرومیت‌زدایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی محور اصلی فعالیت بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت برای کمک به دولت است .
سپاه نیوز: سردار زارع کمالی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب اسلامی تحقق تمدن نوین اسلامی است، گفت: برای دستیابی به این تمدن نیاز به خانواده متعالی و نیروی انسانی انقلابی، شیعه و متدین است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: سپاه یزد آماده خدمت رسانی به حادثه دیدگان قطار مشهد – یزد است.
۲۳۴۵