سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج مجموعه‌ای از آحاد مردم است که در شرایط مختلف بنا به ضرورت و مورد نیاز انقلاب در صحنه های مختلف حاضر می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از ده ها طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان آسفیج شهرستان بهاباد بازدید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم رونمایی از کتاب
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در همایش تقدیر از جهادگران بر ساماندهی و تشکیل گروه‌های تخصصی در راستای خدمات رسانی و برطرف کردن مشکلات مردمی در سراسر کشور تاکید کرد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: امسال با همت بسیجیان و دانش آموزان بسیجی یزد 36 مدرسه مرمت و تکمیل شدند که از این تعداد 6 مدرسه مربوط به مناطق سیل زده و مابقی اقدامات در مدارس استان بوده است.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مرکزی یزد در کمیسیون بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : رزمندگان دفاع مقدس، اراده، استقامت وزندگی جهادی را به ما آموختند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نخستین توصیه شهدا در ارتباط با حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ۱۷۴ گروه جهادی یزد در نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند، از ادامه فعالیت آنها در مناطق سیل زده خوزستان و لرستان خبر داد.
سپاه نیوز:  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با تاکید بر اینکه جوانان بسیجی در زمینه هایی سرآمد و نمونه هستند گفت: امروز راه مبارزه با استکبار جهانی ارتقاء سطح علمی است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هنر را از ابراز شکل دهنده تفکر و فرهنگ اسلامی دانست و گفت: : از هنرهای فاخر در جامعه اسلامی حمایت می کنیم تا به دشمن اجازه نفوذ فرهنگی را ندهیم.
۷۸۹۱۰