سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در افتتاحیه دوره تکمیلی گردان امام حسین علیه السلام امنیت امروز جامعه را حاصل رشادت و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان دانست.
 سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در همایش اموزشی سوادرسانه ای ناحیه مرکزی یزد گفت : فضای مجازی نعمتی برای مغلوب نمودن فرهنگ غرب است.
سپاه نیوز: سردار سلیمانی با حضوردر استان لرستان از گروه‌های جهادی شهید مرتضی آسوده ناحیه ثارالله یزد ازروند بازسازی مناطق سیل زده شهر پل دختر بازدید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مرکزی یزد از اعزام 4 گروه جهادی به مناطق سیل زده لرستان به منظور خدمت رسانی خبرداد.
 سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر ادامه نهضت کمک رسانی به مناطق سیل زده گفت: یزد حامی بازسازی، تعمیر و ساخت 450 منزل مسکونی با استفاده از ظرفیت خیرین و مردم یزد در مناطق صعب العبور و روستاهای هویزه است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد موضوع موثر آب و قنوات را از مسایل حوزه کاری شان دانست و گفت: 200 پروژه زود بازده و عام المنفعه آبی و خاکی که از 6 ماهه گذشته در استان یزد آغاز شده است.
 سپاه نیوز: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حفاظت از ارزش‌ها و ملاک‌های اصلی در سپاه ، از لوازم و مقدمات حیات یک سازمان پویا، زنده و فعال است تا با شایستگی کامل، ماموریت‌ها دنبال شوند.
سپاه نیوز: مشاور عالی ورزشی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رمز موفقیت ورزشکاران بسیجی در عمل به وظایف دینی و انقلابی، پیروی از حضرت علی (ع) و رعایت روحیه پهلوانی و جوانمردی است.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر حضور در مناطق سیل زده،گفت: نیروهای سپاه الغدیر یزد از شنبه 18 فروردین ماه جهت امداد رسانی به مردم سیل زده، به خوزستان اعزام شدند.
 سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین گندمی گفت: نهادینه سازی برنامه ها مهمترین اولویت دفتر نمایندگی، ولی فقیه است.
۸۹۱۰۱۱