سپاه  نیوز:  فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین  با بیان اینکه دشمنان با جنگ روانی می خواهند مردم را از نظام دور کنند، گفت: مردم باید مراقب باشند و  فریب دشمنان  را نخورند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین خبرداد.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از اعزام ۱۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد.
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعزام بیش از ۶۵ گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم خبر داد.
سپاه نیوز: سردار شاهرخی با اشاره بر اینکه بیش از ۸۰ درصد تعهدات کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین عملیاتی شده است اظهار داشت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار ، محور برگزاری کنگره شهدا است.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: جهاد تنها شامل جهاد نظامی نیست و ما در کنار جهاد نظامی جهادهایی چون جهاد امنیتی، فرهنگی و اقتصادی نیز داریم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد: بیش از 160 برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.
سپاه نیوز:مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین ابراز کرد: مهم ترین پیام حبس امام موسی کاظم (ع)، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ظالمان بود که با این کار به پیروان خود نشان داد در مقابل استکبار باید ایستاد و اجازه نداد فتنه گران اساس اسلام و قرآن را نشانه بگیرند.
سپاه نیوز:کشاورز گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور تحقق انتقال فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان امروزی است تا در عرصه جنگ نرم، سهمی از ممانعت از هجوم فرهنگ غرب به داخل کشور داشته باشد.
سپاه نیوز:سردار شاهرخی گفت :شهدا و آزادگان و جانبازان برای حرکت در مسیر حق همه چیز خود را با خدای متعال معامله کردند.
۱۰۱۱۱۲۱۳