سپاه نیوز:سردار شاهرخی گفت: جایگاه بیش از هفت هزار شهید زن و شهیده شاخص رقیه رضایی جایگاهی رفیع است که باید الگوی بانوان در جامعه باشد.
 سپاه نیوز:خلج گفت :برای پیشرفت جامعه اسلامی، از تمام توان بسیج استفاده می‌شود
سپاه نیوز:مددخانی گفت: امسال زائرسرای قزوین در شهر خرمشهر میزبان کاروان‌های راهیان نور بوده که امیدواریم بهترین میزبان در این زمینه باشیم.
سپاه نیوز:برزگر گفت:حضوردانشجویان در اردوهای جهادی مصداق بارزآیات قرآن است.
سپاه نیوز: برزگر با بیان اینکه امروز اردوهای راهیان نور مهم‌ترین حلقه اتصال نسل امروز و دفاع مقدس است؛گفت:بازسازی لحظاتی از دفاع مقدس و روایت روزهای درخشان انقلاب سبب می‌شود، تا ارتباطی دوباره بین این افراد و دفاع مقدس ایجاد شود.
سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین معبودی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی یعنی انگیزه الهی نترسیدن از هیاهوهای دشمنان انقلاب که با همین انگیزه الهی انقلاب را به پیروزی رساندیم و قدرت های بزرگ را شکست دادیم.
سپاه نیوز:سردار شاهرخی گفت:خدا را سپاسگزاریم که به نیروهای مسلح لطف کرد که مظهر انقلابی گری باشند.
سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین معبودی گفت: عمل به بیانات رهبر، از اهم شاخصه های انقلابی گری است .
سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین معبودی پیرامون علل وقوع قیام 19 دی مردم قم در سال 1356 اظهار کرد: یکی از نقاط  عطف در پیروزی انقلاب اسلامی قیام خونین مردم قم در 19 دیماه سال 1356 بود.
سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین عطایی گفت: آخرت اندیشی، تفکر نسبت به انجام کار، نگاه کردن به دیگران و عبرت گرفتن از آنان، نگاه کردن به آیات الهی در مورد انسان، آسمان، زمین و امدادهای الهی را از اسباب بصیرت افزایی است.
۱۱۱۲۱۳۱۴