۸۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می‌شود

۸۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: ۸۰۰ عنوان برنامه منسجم برای هفته دفاع مقدس در سراسر استان تدارک دیده شده است.
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
فرمانده سپاه امام سجادعلیه السلام استان هرمزگان خبر داد؛ ازدواج آسان ۷۰۰ زوج هرمزگانی در هفته ازدواج

فرمانده سپاه امام سجادعلیه السلام استان هرمزگان خبر داد؛ ازدواج آسان ۷۰۰ زوج هرمزگانی در هفته ازدواج

سردار سالاری گفت : در سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و فاطمه زهرا (س) ۷۰۰ زوج جوان هرمزگانی راهی خانه بخت شدند.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در نشست خبری هفته بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج کانگ زنی آبرسانی به ۱۱۰ روستا در هرمزگان به زمین زده می شود.
سردار سالاری در مراسم  آغاز اردوی راهیان نور با اعزام ۱۶۰ نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشورگفت :  امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در همایش وحدت سران قبایل و طوایف و علمای تشیع و تسنن جنوب شرق در شهرستان جاسک اظهار کرد: به تاسی از پیامبر رحمت و الهی شیعه و سنی کنار یکدیگر و با بهره‌گیری از سیره گران‌قدر آن نور الهی ید واحده هستیم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: برگزاری ۸۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، نظامی، خدماتی و عمرانی برای هفته دفاع مقدس امسال در سطح رده‌های سپاه و بسیج سراسر استان پیش‌بینی شده است.
اردوی جهادی دندانپزشکی و دندان سازی به مناسبت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) برگزار شد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: در هرمزگان هزار و ۳۶۰ گروه جهادی فعالیت دارند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در چهارمین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور گفت: اقوام و مذاهب با اتحاد پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: دشمنان هرگز رویای تسلط بر ایران اسلامی را نخواهند ندید و خوب می‌دانند اگر انقلاب و نظام ما با این سرعت و قدرت پیش برود امانی برای استکبار باقی نخواهد ماند.
۱۲۳۴۵