مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان گفت : تا کنون بیش از 700 اردوی جهادی در سطح استان برگزار شده و حدود 15 هزار جهادگر در این اردوهای خدمات رسان مشارکت داشتند.
فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان گفت:  با جنگ ترکیبیِ رسانه‌ایِ سر و کار داریم.
سپاه نیوز: مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف عمرانی و ساخت و ساز، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی برای رفع محرومیت زدایی و کاهش فقر در مناطق روستایی و محروم استان فعالیت می‌کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان گفت: راهیان نور دریایی نمایش اقتدار رزمندگان اسلام است که هیمنه دشمنان و استکبار را در خلیج‌فارس شکستند .
سپاه نیوز: دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: نقش عشایر با روحیه سختکوشی و دلاوری که دارند در اقتصاد و تامین امنیت مرزها بی‌بدیل است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی، نظامی و عمرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاعی نیروهای مسلح در این هفته برگزار می‌شود.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: ساخت و ساز و محرومیت زدایی در مناطق محروم هرمزگان توسط جهادگران و گروههای بسیج سازندگی به طور مستمر انجام می شود.
سپاه نیوز: مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همزمان با هفته دولت ۲طرح آبرسانی به شهرک ۱۰۰ خانواری روستای نهند و توسعه شبکه روستای مغدان بستک به بهره‌برداری رسید.
سپاه نیوز:۲۰ واحد مسکونی اهدایی قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه به مددجویان بهزیستی در استان هرمزگان تحویل داده شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: سپاه امام سجاد با اجرای دوره ۲۴ رزمایش مواسات و همدلی، بیش از دو هزار بسته معیشتی در بین زلزله‌زدگان غرب استان توزیع کرد.
۱۲۳۴۵