سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از اجرای 1500 پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی هرمزگان همزمان با برگزاری کنگره 1500 شهید این استان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه پارسیان گفت: 203 جهادگر با 26 دستگاه ماشین آلات سنگین در مناطق سیل زده پارسیان خدمت رسانی می کنند.
سپاه نیوز:جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی گفت: کنگره عظیم شهدا که در استان هرمزگان در حال برگزاری است نمادی از هماهنگی و هم‌فکری مردم و مسئولان در راستای دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات انقلاب اسلامی است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینک با روحیه جهادی و همکاری حماسه های بزرگی خلق می شود گفت : دشمن با فشارهای اقتصادی و معیشتی به دنبال رسیدن به اهداف خود است.
سپاه نیوز: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: باتوجه به برگزاری کنگره سرداران و ۲هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر در سال جاری تاکنون ۸۲ عنوان کتاب از آثار شهیدان این استان به چاپ رسیده‌است.
سپاه نیوز: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان عنوان کرد :فرهنگ شهادت مردم را به سوی نور الهی رهنمون کرده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: آنچه که مورد تاکید شهدا بالاخص شهدای مدافع حرم بوده و همچنین رمز موفقیت این انقلاب و نظام تبعیت محض از ولایت است.
سپاه نیوز: مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان از فعالیت 15 گروه جهادی و بهره برداری از 114 پروژه عمرانی در هفته بسیج سال جاری خبر داد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: اجرای ۷۵۰ ویژه برنامه هفته بسیج و 120 پروژه در قالب محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
سپاه نیوز: سردار تنگسیری گفت : قرارگاه راهیان نور دریایی خلیج فارس،از  قرارگاه‌های پنج گانه‌ای با مسئولیت‌های مختلف در حوزه راهیان نور تشکیل شده است.
۸۹۱۰۱۱