سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، محور اصلی برنامه‌های گام دوم کنگره نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید این استان است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از هزار عنوان برنامه در قالب موضوع‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ساوه گفت: بصیرت و شجاعت از خصوصیات یاران امام حسین(ع) بود.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در همایش هیئت های مذهبی و مداحان شهرستان ساوه گفت: عدم بصیرت موجب به شهادت رساندن فرزند رسول الله(ص) شد ؛ محرم ماه اندیشیدن و بصیرت است تا از ولایت دور نمانیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان مرکزی گفت: تلاش در حوزه محرومیت‌زدایی اولویت ستاد کنگره ۶۲۰۰ شهید استان است و در همین راستا تهیه بیش از ۶۰۰ جهیزیه، ساخت مسکن برای خانواده‌های دو معلول به بالا انجام و بیش از ۶۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی هم در دست اقدام است.
سپاه نیوز: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در سایه همدلی و انسجام در مقابل دشمنان پیروز می شویم گفت: با تلاش پیشکسوتان جهاد و شهادت فرهنگ دفاع مقدس به جوانان منقل شود.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسیجی در قالب ۹۰ اردوی جهادی در ساخت خانه های سیل زده روستاهای نقاط مختلف این استان مشارکت دارند. 
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شازند خبر داد : بسیجیان شازندی بار دیگر در قالب گروهای جهادی 15 نفره به مناطق آسیب دیده از بارش های سال جاری اعزام شدند.
سپاه نیوز؛ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت : ارزش‌هایی که در طول انقلاب به دست آمده‌اند باید تقویت و استمرار پیدا کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: گروه های جهادی بستری برای خودسازی و تقویت ایمان جوانان است که باید این فرهنگ در کشور تقویت شود.
۱۰۱۱۱۲۱۳