سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملیات ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی محرومان در نقاط مختلف این استان که در سیلاب بهار امسال به کلی تخریب شده بود، از سوی جهادگران این نهاد انقلابی آغاز شد. 
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد در جمع روحانیون شهرستان تفرش گفت: روحانیون بانقش ویژه و مهم خود وظیفه وحدت در بین آحاد جامعه را بردوش دارند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۳ اجلاسیه در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان مرکزی برگزار می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اقدامات و خدمات‌رسانی‌های سپاه استان در مناطق سیل‌زده استان را تشریح کرد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه شازند از بازسانی مناطق سیل زده با قالب طرح جهاد همبستگی خبرداد و گفت: 60 منزل آسیب دیده نیاز به احداث مجدد دارند که در اولویت این نهاد می باشد.
سپاه نیوز:مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت : دانشجویان علاوه بر تسلط بر عرصه‌های علمی، جنب و جوش انقلابی را در دانشگاه‌ها متوقف نکنند، و مدیرانی شوند که بتوانند در آینده انقلاب را در مسیر دستیابی به اهداف و ارزش ها یاری دهند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از جمع آوری ۶۰۰ هزار فقره سند مکتوب، تصاویر رزمندگان و شهدا و نقش ادارات استان در هشت سال دفاع مقدس این استان خبر داد.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد گفت: در طول تاریخ اسلام تشکیل یک نظام برپایه تفکرات اسلامی برحق بوده و جبهه مقابل با تفکرات باطل درصدد مقابله بااین نظام الهی بوده است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از اعزام ۶۵ هزار نفر جهادگر پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جهادگران همیشه در کنار دولت و مردم بوده اند و به ایران و ایرانی هویت و اعتبار بخشیدند.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی جایگاه کنگره را بسیار با اهمیت دانست و گفت: رسالت کنگره شهدا به میدان آوردن جوانان و فراهم نمودن بستر برای فعالیت ها و نشان دادن توانمندی های آنها است که باید به آن توجه شود.
۱۱۱۲۱۳۱۴