سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) در دهم ماه مبارک رمضان، ایشان را بزرگ بانوی جهان اسلام دانست و گفت: همه جهان اسلام مدیون فداکاری های این بانوی باعظمت است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از مناطق سیل زده خوزستان بازدید میدانی انجام داد و در خدمت رسانی به مناطق سیل زده کمک کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام ۲۲ گروه جهادی تخصصی استان مرکزی به منطقه سیل‌زده پل دختر خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۵۴۰ هزار سند در مرکز اسناد دفاع مقدس جمع آوری شده است که اداره حفظ آثار این آمادگی را دارد اسناد را در اختیار پژوهشگران اجلاسیه بهداری قرار دهد.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین محمد رضوی راد گفت:  باید در عرصه اقتصادی مجاهدانه وارد میدان شد، باید کار جهادی کرد و تمام توان خود را به کار بگیریم ، خداهم کمک خواهد کرد و به یاری خدا ما از این مرحله با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور از ضروریات فرهنگی کشور برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین عبدی گفت:ولایت مداری حضرت زهرا(س) ، امام شناسی و زمان شناس بودن حضرت و موضع گیری در زمان نسبت به حمایت از ولایت از مهمترین و برجسته ترین ویژگی های حضرت زهرا(س) است.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین رضوی راد گفت: حفظ دستاوردهای چهل ساله انقلاب نیازمند حضور جوانان در گام دوم است.
سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین رضوی راد گفت: مردم در 22 بهمن اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه کمیجان استان مرکزی فراگیر شدن آموزش سبک زندگی قرآنی در پرتو فهم قرآن را ضروری دانست.
۱۲۱۳۱۴۱۵