سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بازسازی بیش از ۱۷۰ واحد مسکونی و ارسال ۶ مرحله محموله کمک به مناطق سیستان و بلوچستان به ارزش ریالی بیش از ۶ میلیارد تومان از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در طی یک سال گذشته است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در سال گذشته با تلاش‌های همه‌جانبه در سپاه و بسیج استان مرکزی و با تکیه بر ۶۵۰ صندوق قرض‌الحسنه فعال در بسیج سازندگی بیش از ۷۸۰ فرصت شغلی ایجاد شد که در سال ۱۴۰۰ تلاش‌ها ادامه می‌یابد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی به همت جهادگران بسیجی و مشارکت سایر نهادهای انقلابی و دستگاه‌های استانی توزیع شده است.
سپاه نیوز: سردار کریمی گفت:بیش از ۵۰ عنوان خدمت در طی یکسال گذشته توسط بسیجیان با هدایت های سپاه در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا و کمک به معیشت مردم رقم خورد که اوج آن در طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی اتفاق افتاد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:جانبازان، رزمندگان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در طول چهل سال گذشته با رفتار و عملکرد خود که سرشار از مقاومت و ایستادگی بود موجب زنده نگه داشتن حماسه‌های دفاع مقدس و این فرهنگ ارزشمند شدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کارشناسان تدوین مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده‌اند که آئین نامه‌ها و شیوه‌های فعالیت در مرحله دوم بزودی در استان مرکزی عملیاتی می‌شود.
 سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: روحانیت جزو اقشار تاثیرگذار در دفاع مقدس بودند که با هویت‌بخشی به دفاع مقدس در این راه نقش درخشان و مهمی را ایفا کردند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیروی و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام و وصیت شهدا است که همگان باید به آن پایبند باشند.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: در ادامه نهضت کمک‌های مومنانه، یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند استان مرکزی اهدا شد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح ا... استان مرکزی گفت: تتقویت معنویت در جامعه یک ضرورت است که هیئت‌های خانگی نقش به‌سزایی دارند.
۳۴۵۶