سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم و جهانی سازی آن را مد نظر داشته باشیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه اراک با اشاره به اینکهاکنون بیش از ۷۲ هزار بسته معیشتی در سطح شهر اراک توزیع شده است گفت: طرح شهید سلیمانی محدود به مقطع زمانی خاص نیست بلکه این طرح جامع برای شرایط کرونایی است و تا ریشه کن شدن کرونا با قوت ادامه خواهد داشت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی از جهات مختلف رتبه برتر را در کشور کسب کرد که مهمترین ویژگی کنگره شهدای استان مرکزی مردمی برگزار کردن و نقش آفرینی آحاد و اقشار مردم بود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح شهید سلیمانی ۳۷۴ هزار خانوار از جمعیت استان را پوشش داد و پایش و نظارت بر این خانوارها تا پایان ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان مرکزی با حضور در استان سیستان و بلوچستان از فعالیت گروه‌های جهادی مستقر در این استان بازدید و از نزدیک در جریان خدمات‌دهی این گروه‌ها قرار گرفت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر فعالیت هفت کمیته در قرارگاه جهادی سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در دو هفته گذشته ،بیش از یک هزار بسیجی در سطح استان با هدایت دانشگاه علوم پزشکی‌ آموزش تخصصی دیده‌اند و در قالب قرارگاه سلامت وارد میدان شده‌اند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه اراک از اعزام گروه جهادی شهدای اراک برای دومین بار به مناطق سیستان و بلوچستان خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۶ میلیون عدد ماسک از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در کارگاه‌های اقشار مختلف بسیج این استان تولید و توزیع شده است.
سپاه نیوز: در مراسمی با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، مسکن‌های محرومین شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.
سپاه نیوز: سه هزار بسته معیشتی در آخرین مرحله رزمایش کمک مومنانه همزمان با رحلت پیامبر گرامی اسلام بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.
۴۵۶۷