سپاه نیوز:  فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت:  روحیه جهادی منحصر به جبهه ها نیست و در همه عرصه ها و دوران به آن نیاز است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهادت از برترين واژه‌ها در فرهنگ اسلامی به شمار می‌رود.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت چایپاره گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه 600 بسته معیشتی در چایپاره توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: اگر تفکر بسیجی در کشور توسعه یابد، جامعه از هر نوع آسیب مصون می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه بوکان گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش گام دوم کمک‌های مومنانه در ماه محرم با هدف امدادرسانی به نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی در میاندوآب با هدف تحقق شعار سال راه‌اندازی می‌شود.
سپاه نیوز: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی  ۱۹ طرح آموزشی، خدماتی و محرومیت زدایی سپاه در میاندوآب به بهره برداری رسید.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهدای استان  آذربایجان‌غربی گفت: خاطرات هشت سال دفاع مقدس برای همیشه ماندگار شده است.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدشت گفت: با اجرای طرح شهید رهنمون در این شهرستان، ۳۰ روستا ضدعفونی و اهالی آن ویزیت رایگان شدند.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدشت گفت: به همت سپاه این ناحیه ۱۰۰۰ نفر از عشایر کوچرو ویزیت و ۳۰۰۰ دام سبک و سنگین واکسینه رایگان شدند.
۱۱۱۲۱۳۱۴