سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلماس ازآغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در سلماس خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 200 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بین اقشار بی‌بضاعت استان توزیع خواهد شد.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی  استان آذربایجان غربی از آمادگی این مجموعه برای کمک به دستگاههای اجرایی استان در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برای تکمیل و تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی داریم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: طرح همیاری با وزارت نیرو در جهت کاهش مصرف انرژی با مشارکت همه بسیجیان اجرا می شود.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، معنویت و بصیرت افزایی را مهم‌ترین وظیفه این مجموعه در سپاه دانست و بر لزوم ارتقای معنویت، بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی نیروها تاکید کرد.
سپاه نیوز:رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از ساخت ۵۱۶ واحد مسکن ویژه مددجویان و اقشار بی‌بضاعت در استان خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: صیانت از انقلاب اسلامی و دین اسلام تکلیف همگانی به شمار می‌رود.
سپاه نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:سپاه رسالت و وظیفه مهم پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را در همه شرایط و  ابعاد بر عهده دارد
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امنیت پایداری که هم اکنون در استان حاکم شده در سایه همدلی به دست آمده است.
۱۲۱۳۱۴۱۵