فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در مجمع استادیاران و هیئت اندیشه‌ورز استان، بر عملیاتی کردن شعار سال با همت جهادی تاکید کرد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با نمایندگان تشکل‌های کارگری دیدار و با آنها گفت‌وگو کرد.
در آستانه عید نوروز و ماه رمضان، توزیع یک هزار سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند استان آذربایجان غربی به همت سپاه شهدای استان آغاز شد.
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: این نهاد آماده همکاری با آموزش و پرورش برای استعداد و نخبه یابی در مناطق محروم و روستایی استان است.
فرمانده کل سپاه در سفر به خوی، بر امدادرسانی ‌سپاه تا تثبیت کامل شرایط و رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده تاکید کرد و ‌گفت: عملیات مردم‌یاری سپاه ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: ۱۲ اردوگاه و کمپ برای اسکان و استقرار زلزله زدگان در خوی آماده است، بنابراین از مردم دعوت می کنیم، چنانچه مشکل اسکان دارند، به این مکان ها مراجعه کنند، همچنین در سلماس امکانات برای اسکان اضطراری تدارک دیده شده است.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی انتظامی و سپاه با افزایش تعداد و ساعات گشت امنیت مناطق زلزله زده را تامین می کنند.
 سردار  شریف با تشریح جزئیاتی از عملیات امداد و خدمات رسانی سپاه به زلزله زدگان در خوی تاکید کرد: سپاه ظرفیت ها و آمادگی های امدادی و خدماتی خود را بسیج و به منطقه گسیل داشته است.
فرمانده سپاه سلماس از اعزام گروه های جهادی سپاه این شهرستان به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.
سردار «سلیمانی» گفت: قدرت پیشرونده انقلاب اسلامی ایران متوقف شدنی نیست و دوره یکه تازی تمدن غرب با پیروزی این انقلاب به پایان رسیده است.
۲۳۴۵