فرمانده سپاه سلماس از توزیع 1 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: سردار شهسواری در همایش طلاب و روحانیان شمال آذربایجان غربی گفت: در مسیر جهاد تبین باید از مکتب  شهید سلیمانی الگو بگیریم و استوار تر در این مسیر قدم برداریم.
سردار شهسواری با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب از روحیه انقلابی گری و ولایتمداری ملت ایران در واهمه هستند گفت: شیعه و سنی کنار یکدیگر از تمامیت ایران اسلامی حراست می کنند.
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت:  دشمنان نظام و انقلاب از این روحیه انقلابی گری و ولایتمداری ملت ایران واهمه دارند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با اشاره به لزوم حمایت از مخترعان، نخبگان و جهادگران علمی گفت: تلاش بسیجیان در عرصه‌های مختلف برای توسعه علمی کشور ستودنی است.
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: مردم اصلی ترین سرمایه نظام اسلامی هستند و برای خدمتگزاری به این مردم شب و روز نمی شناسیم.
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: یادگاران عرصه جهاد و شهادت بزرگترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و باید برای تکریم آنها بیش از پیش بکوشیم.
 سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: نسل جدید ایران اسلامی این ظرفیت را دارند که افق روشنی برای کشورمان ترسیم کند و در همه عرصه‌ها ایران اسلامی را رشد دهند.
سپاه نیوز: سردار شهسواری تقویت بیش از پیش وحدت و همدلی در استان را لازم دانست.
سپاه نیوز: رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهاد تبیین مهم ترین عرصه برای خدمت رسانی به شمار می رود.
۳۴۵۶