فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال هشت هزار و ۴۰۰ نفر از مردم  استان چهارمحال و بختیاری در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، شمال‌غرب و غرب کشور اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان در قالب رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه خبرداد.
همزمان با نشست 30هزارنفری جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی سراسر کشور، همایش اساتید بسیجی استان چهارمحال و بختیاری هم در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از کادر درمان و پرستاران سپاه استان تجلیل شد.
سردار اکبری در دیدار با بسیجیان شهرستان فارسان امید آفرینی و جهاد تبیین را محور اصلی حرکت و اقدامات بسیجیان در استان عنوان کرد.
سردار اکبری با اشاره به برگزاری مرحله سی و سوم رزمایش کمک مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در استان جمع‌آوری شده و به دست نیازمندان رسیده است.
سردار اکبری در رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستاوردهای دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.
سردار اکبری گفت: مطالبه گری از مسئولین و امیدآفرینی بین مردم از رسالت های فعالان فرهنگی هنری و رسانه ای بسیج است.
سردار اکبری با اشاره به سرمایه گذاری دشمن در فضای مجازی و تولید محتوای خاص برای جامعه هدف به ویژه جوانان گفت: جنگ هویتی مهمترین عرصه جنگ دشمن با نسل جوان است.
 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: رویکرد قرارگاه های جهادی توانمندسازی مردم برای حل مسائل اولویت دار است و این حلقه میانی امام و امت و همان حلقه واقعی تسهیلگری است که باید در کشور اتفاق بیفتد.
۱۲۳۴۵