حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: شهید بهشتی جریان‌های انحرافی را به خوبی می‌شناخت و جاهلان داخلی مخالف نظر وی بودند.
معاون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از انعقاد قرارداد برای آبرسانی به 120 روستای باقی مانده استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از ۳ هزار طرح جهادی در چهارمحال و بختیاری خبرداد.
سردار اکبری گفت: بیست و هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.
کاروان اعضای بسیج جامعه پزشکی بیمارستان هاجر(سلام الله علیها) شهرکرد عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری از آمادگی سپاه برای ورود صدهادستگاه ماشین آلات مورد نیاز برای رفع نیاز مردم در زمینه بازگشایی جاده‌ها و معابر مسدود شده ناشی از بارش‌ها خبر داد.
یادواره ۲۱ شهید اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری ، همزمان با سراسر کشور و در چهلمین سالگرد شهادت
مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با ارائه گزارش عملکرد این سازمان و کانون های تابعه در دهه بصیرت و مقاومت، از ارائه بیش از 8485 خدمت خبرداد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی گروه‌های جهادی به شهروندان و روستاییان گرفتار در برف خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف در کنار نیروهای امدادی و مدیریت بحران استان به گرفتاران در برف و کولاک امدادرسانی کردند.
به مناسبت هفته مقاومت و همزمان باسراسرکشور بهره برداری از ۳۵ طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم (ع) آغازشد.
۱۲۳۴