فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهار محال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها ۷۸۰ برنامه در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در محفل انس و مودت وابستگان سپاه استان به اهمیت ارتباط با وابستگان و خانواده‌های آنان با سپاه تاکید کرد.
 همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، همایش بزرگ حماسه و نمایش اقتدار بسیج با حضور بسیجیان چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف استان برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در نشست خبری، از  ۱۲۵۰ برنامه و ۳۰محور کلی بزرگداشت هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری خبرداد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور بسیج در روستای سیل‌زده بارده برای لای‌روبی سد خاکی و آماده‌سازی منبع ذخیره آب کشاورزان، گفت: گروه‌های جهادی بسیج از ابتدای وقوع سیل در منطقه حضور داشتند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۴ هزار و ۳۵۰ حلقه صالحین در استان فعالیت دارد.
سپاه نیوز: سردار اکبری با اشاره به اینکه تدابیر شهید همدانی از جنگ ۳۰ ساله علیه کشور‌های اسلامی جلوگیری کرد گفت: شهید حاج حسین همدانی شخصیت بسیار معنوی و فرمانده بسیار باتدبیر بود که در مهار فتنه‌های مختلف نقش مهمی ایفا کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت : جوانان پرشور و بانشاط را ظرفیت خدادادی کشور دانست و گفت: جوانان امروز بهتر و آماده‌تر از نسل اول انقلاب هستند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری خواستار ترویج ارزشهای دفاع مقدس در جامعه شد.
سپاه نیوز: جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، از آبرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا در استان چهارمحال و بختیاری با همکاری وزارت نیرو و سپاه خبر داد.
۲۳۴۵