سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در منزل شهید سردار حجازی ،حکم سرلشکری این شهید سرافراز را که به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده است، تقدیم‌خانواده مکرم شهید کرد.
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ بسیجی گفت: بسیجیان باید تکلیف خود را به خوبی درک کنند، در انجام وظایف‌شان تردید نکنند و با ثبات قدم در میدان جهاد بایستند.
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مديران ارشد نظامی و انتظامی استان اصفهان با اشاره به لزوم شکرگزاری از خداوند بابت نعمت هدایت دینی، ولایت، انقلابی که تولد جدید اسلام ناب بود، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است اگر دشمن جرات تجاوز پیدا نمی‌کند به خاطر این اقتدار است.
سپاه نیوز : نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات و جهاد اکبر حضور مجاهدانه داشته باشیم، گفت: شهید حجازی در شناخت هدف و مسیر دارای بصیرت بود و در انتخاب مسیر هیچگاه متزلزل نشد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تمرکز دشمن در حال حاضر بر مراکز آموزشی است .
سپاه نیوز:فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان نزدیک به 30 هزار بسته غذایی تهیه‌ و درحال توزیع است.
سپاه نیوز: سردار فدا گفت: برابر هماهنگی‌ صورت پذیرفته و عقد تفاهم‌نامه و با توجه به ظرفیت بسیج ادارات کل در اصفهان بی سرپرست بدون حامی نداریم و به واسطه طرح ایران مهربان5476نفر را تا پایان ماه مبارک رمضان تحت پوشش و حمایت قرار خواهیم داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:در راستای کمک مومنانه در رزمایش مواسات اقدامات بسیار خوبی در سطح استان اصفهان انجام گرفته است وباعث شده است بسیاری از مشکلات مردم برطرف شود و امروز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)تشکیل شد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه کاشان از برپایی رزمایش کمک مومنانه در کاشان با هدف توزیع سه هزار بسته غذایی ویژه نیازمندان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از اعلام آمادگی این سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.
۳۴۵۶