سپاه نیوز: اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: رفع تمام مشکلات و پیشرفت کشور در گرو نگاه به داخل ، تلاش و اعتماد به جوانان است.
سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: بعد از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و خاموش کردن فتنه ها، روحانیون و طلاب بسیجی بودند که جزء راهنمایان و روشنگران قرار گرفتند.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در نوک پیکان انقلاب اسلامی است و فقط مربوط به جنگ نیست، خیلی‌ها دوست دارند بگویند سپاه مجموعه‌ای نظامی است در صورتی که نظامی بودن فقط یک بعد از سپاه است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: با فعالیت دو هزار گروه جهادی در استان اصفهان یک هزار و ۶۹۷ پروژه محرومیت زدایی در استان طی یک سال اخیر انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به اجرایی شدن مرحله دوم طرح
سپاه نیوز: فرمانده سپاه خمینی‌شهر گفت: به مناسبت هفته بسیج ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید توجه داشت که پیشرفت علمی ما نسبت به ابتدای انقلاب رشد چشم‌گیری داشته و دلیل آن اعتماد به توانمندی جوانان بوده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: قرارگاه «حافظان سلامت محله» در استان با محوریت ائمه جمعه و جماعات در پایگاه‌های بسیج فعال شده است تا مردم در پیشگیری از ویروس کرونا همانند کمک به دوران دفاع مقدس، برگزاری ایام ماه محرم و صفر و مناسبت‌های ملی و مذهبی شرکت کنند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: قرارگاه محافظان سلامت به شکل محله محور و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) به آموزش همگانی مقابله و پیشگیری از کرونا می پردازد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان  گفت: پیرو فرمایشات رهبر انقلاب برای تجمیع ظرفیت‌ها و امکانات در مقابله با کرونا به منظور کمک به مسؤولان، قرارگاه حافظان سلامت محله با محوریت مساجد در سطح استان فعال خواهند شد.
۴۵۶۷