سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: قصد داریم کمک مؤمنانه را در موضوعات مختلفی مانند بسته های معیشتی، لوازم التحریر و اشتغال ادامه دهیم؛ کمک می کنیم تا بسته های موضوعی برای ایجاد اشتغال کوچک با کمک مردم انجام شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آران و بیدگل ضمن اشاره به مشارکت موکب‌ها در مرحله سوم گام دوم کمک مومنانه گفت: مرحله سوم کمک مومنانه با توزیع اقلام حمایتی و طبخ غذای گرم در آران و بیدگل ادامه دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز که مورد هجمه هستیم و تحریم ها فشار می آورد، نیازمند برگشت به فرهنگ دفاع مقدس و بهره گیری از دانش جوانان خود هستیم و می توانیم با ایستادگی در برابر استکبار به سرمنزل مقصود برسیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آران و بیدگل گفت: تاکنون 600 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه و میان آنان توزیع شده است.
سپاه نیوز: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جوانانی مانند شهید جان‌نثاری شاگردانی بودند که در مکتب امام(ره) و با الگوگیری از یاران پیامبر(ص) رشد کرده و پرورش یافتند.
سپاه نیوز:  مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز استکبار جهانی همان مسیر یزید را در محو دین از عرصه اجتماع اسلامی دنبال می‌کند.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه کنگره و یادواره شهدا باید حامل پیام باشد، گفت: کنگره شهدای مبارکه می تواند باعث ایجاد وحدت، همدلی و همگرایی ظرفیت های شهرستان برای رقم زدن یک حرکت ملی شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آران و بیدگل ضمن اشاره به توزیع سه‌هزار پرس غذای در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان گفت: گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه تا دهه آخر ماه صفر ادامه دارد.
سپاه نیوز: در قالب طرح کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان نجف آباد 11 سری جهیزیه توزیع شد.
سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین صادقی با اشاره به حلول ماه محرم و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یارانش به تبیین نقش عاشورا و قیام امام حسین (ع) در مسیر رشد و بالندگی اسلام پرداخت.
۵۶۷۸