گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی
در فردیس/

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا( ع) شهرستان فردیس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی توسط سپاه فردیس در این شهرستان اجرا می شود.
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
شناسایی پیکر  بسیجی شهید عزیز سلیم نژاد با آزمایش DNA
پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/

شناسایی پیکر بسیجی شهید عزیز سلیم نژاد با آزمایش DNA

يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی( ع) استان البرز شانزدهمین جشنواره «جوان سرباز حضرت علی اکبر (ع) » در استان برگزار شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز گفت: در هفته بسیج سال جاری بیش از ۳۴ هزار فعالیت غیر عمرانی در استان البرز اجرایی شده است.
به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و اماکن ورزشی سپاه استان البرز به بهره‌برداری رسید.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: هفته دفاع مقدس،  یادآور خاطرات جوانمردان غیوری است که کمر به دفاع از ارزش‌های این نظام و انقلاب بسته‌اند.
سردار سلیمانی در افتتاحیه درمانگاه شهدای ساوجبلاغ در البرز گفت: از رسالتهای بسیج، ارائه خدمات مومنانه به مردم است و بنا است ۵۰۰ درمانگاه در سطح کشور توسط بسیج تجهیز و راه‌اندازی شود.
سردار حیدرنیا با تاکید بر اهمیت سواد رسانه‌ای گفت : مردم همچنان از بسیاری از واقعیت‌های پشت پرده رسانه‌های بیگانه خبر ندارند و این وظیفه فعالان عرصه جهاد تبیین است که این واقعیت‌ها را برای آن‌ها بازگو کنند .
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در بازدید از مناطق حادثه دیده جاده چالوس ، بر بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای امدادرسانی و رفع مشکلات مردم در جاده چالوس تاکید کرد.
معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه گفت: در میدان صرفه جویی و نگهداری از تجهیزات و ظرفیت ها خط شکن باشیم.
۱۲۳۴۵