فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز درآیین بهره برداری از خط انتقال آب شرب به روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ گفت: یک هزار و ۲۷۰ گروه جهادی به صورت درون استانی و برون استانی و همچنین در عرصه محرومیت زدایی تلاش می کنند که از جمله اقدامات آنان در حوزه تامین آب شرب روستایی می باشد.
سپاه نیوز: سردار حیدرنیا در حاشیه افتتاح ۲ باب خانه محروم در کمالشهر کرج گفت: محرومیت زدایی از اولویت های مهم بسیج و سپاه است.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: مجاهدت های حاج قاسم در جبهه مقاومت از علمی است که تبدیل به رفتار شده بود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: خدمت‌رسانی خالصانه بسیجیان به مردم کم‌برخوردار به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی، می‌تواند امید را در دل آن ها زنده کند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه اردوی راهیان نور با محوریت تربیتی و تفریحی است گفت: اردوهای راهیان پیشرفت نیز برای دانش آموزان استان البرزدر راستای آشنایی با دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب در عرصه های مختلف در حال اجراست.
 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: البرز نخستین استانی است که تمام پروژه ها در سطح روستاها را تکمیل کرده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمن با سناریو سازی و افزودن ابعاد مختلف به این جریان، آن را به سوی فاز خشونت پیش می‌برد، دشمن امروز امنیت جامعه را نشانه گرفته است.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی و  ۱۰هزار بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان استان خبر داد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در سال گذشته 466 سری جهیزیه و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 186 سری جهیزیه در اختیار نوعروسان نیازمند و کم برخوردار قرار گرفت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور را حائز اهمیت بسیار خواند و گفت: افراد منتخب در این مسابقات، در قالب تیم ملی نیروهای مسلح، در مسابقات جهانی سیزم شرکت خواهند کرد.
۱۲۳۴۵