سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در غالب مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه در این استان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان البرز گفت: شیوع ویروس کرونا سبب شد که ایثارگری دوباره در کشور زنده شود.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با محوریت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در البرز آغاز شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان البرز از مرکز تب‌سنجی و غربالگری پلیس راه مهرشهر کرج بازدید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا با همکاری مردم  از بین خواهد رفت ، باید دفاع مردمی همچون دفاع مقدس داشته باشیم، از این رو حدود هزار و 300 قرارگاه‌ محله محور در سطح استان البرز تشکیل شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان البرز گفت: همه نیروهای سپاه و بسیج برای همکاری و هماهنگی با کادر درمانی استان آمادگی دارند.
 سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه صحنه جنگ در فضای مجازی جنگ اذهان و اراده ها است، افزود: امروز اذهان مردم؛ میدان جدید برای تهاجم دشمن شده است در نتیجه باید در این میدان با قدرت حاضر شویم.
سپاه نیوز: سردار مولایی گفت : تلاش‌ها برای محرومیت زدایی از ۱۷ منطقه کم برخوردار کرج، در قالب اجرای طرح کرامت، با همکاری سپاه و بسیج به اجرا درآمده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه آمریکا برای ترور و حذف سپهبد شهید سلیمانی برنامه داشت،گفت: سپهبد سلیمانی تمام نقشه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آمریکا در منطقه را بهم ریخته بود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز گفت: ایستادگی در مقابل دشمن آنهم با صلابت و نفوذ ناپذیری از ویژگی های سردار شهید سلیمانی بود. 
۵۶۷۸