سپاه نیوز: فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه مردم همیشه پای نظام و انقلاب هستند،گفت:۹ دی تمام نقشه‌های دشمن را بهم ریخت و دشمن را عصبانی کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با استفاده از ظرفیتهای محلی و سرزمینی بسیج بر محور اساسی پایگاه و مسجد خدمت رسانی ارتقاء می یابد.
سپاه نیوز: از برگزیدگان هشتمین جشنواره مالک اشتر در سپاه استان البرز در کانون شهید سبحانی کرج تجلیل شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه  امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت :بسیج یک تفکر ارزشمند، قدرت حرکت آفرین و نسخه شفابخش و کاربردی برای همه زمان ها و مکان ها و عامل موفقیت در مقابل هر قدرتی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز گفت: کشور ما پر از ظرفیت های متنوع است که با یک برنامه هدفمند می توانیم ظرفیت های داخلی را شکوفا کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان البرز گفت : امروز یکی از ابعاد دشمنی آمریکا با ایران علم است زیرا اسلام برای علم ارزش ذاتی قائل است، در نتیجه باید به این عرصه بازگردیم زیرا علم به کشور اقتدار اقتصادی، سیاسی، آبرو و کرامت می بخشد.
سپاه نیوز:  مراسم تجلیل از فعالان قرآنی سپاه البرز صبح امروز برگزار شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: شهدای مدافع حرم فتنه دشمنان اسلام را خاموش کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن دنبال حذف کردن قرآن کریم از زندگی مردم است گفت: بازگشت به مساجد، پایگاه ها و مفاهیم ارزشمند و جامعه ساز قرآن در قالب راهبردهای تدوین شده در استان البرز مورد توجه قرار گرفته است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: همزمان با سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان طرح «جهاد همبستگی ملی» در استان البرز اجرا می‌شود.
۶۷۸۹