سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت : یکصد دانشجوی بسیجی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مناطق صعب العبور ریگان مشغول خدمتند.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان شهرستان حمیدیه خوزستان توسط سپاه استان کرمان و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثاراالله(ع) استان کرمان گفت: راه حل مشکلات اقتصادی نظام مدیریت جهادی مسئولان در بخش‌های مختلف است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در سال جاری که به عنوان سال رونق تولید نام گذاری شده است باید تلاش سازمان بسیج دو چندان شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان با بیان اینکه ماندن در قطار انقلاب شرط دارد و آن هم حافظ دست آورد‌های انقلاب بودن و پیروی از ولایت است گفت: شهدا به پیروی از ولایت در جبهه‌ها حاضر شدند.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت : اردوهای جهادی موضوع مهمی در بسیج سازندگی هستند که به تناسب و تخصص اقشار مختلف دسته بندی می شوند که در مدت ۳ تا ۵ سال در منطقه هدف فعالیت کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نیازهای مردم سیل زده حمیدیه  اظهار داشت : تا کنون هر امکانات و اقلامی که به نواحی و سپاه ثارالله تحویل داده شده است را در اختیار سپاه ناحیه حمیدیه قرار گرفته است .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : در کنگره های کشوری با اتمام اجلاسیه کنگره ها تمام می شوند اما در کرمان بعد از اجلاسیه یک برنامه ریزی ۳ تا ۵ ساله وجود دارد و باید کارها با همان قوتی که در بحت کنگره انجام شد دنبال شود .
 سپاه نیوز: در راستای کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان اجلاسیه شهدای زن استان و مراسم پیوند فاطمی یک‌‌هزار و 200 زوج جوان به صورت همزمان در سراسر استان برگزار شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله کرمان از تلاش برای محرومیت زدایی در راستای برگزاری کنگره شش هزار و ۵۰۰ شهید این استان خبر داد.
۹۱۰۱۱۱۲