سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان رویکرد امسال کنگره شهدا معرفی الگو در عرصه‌های مختلف است ، گفت : مردم ما با حضور خود در 22 بهمن  پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام دادند.
 

 

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  با بیان اینکه در استان کرمان یکهزار و 220 پروژه اجرا می‌شود که  مدت اجرای این پروژه‌ها شش ماهه است ، گفت: با اجرای این پروژه‌ها بخشی از مشکلات اشتغال استان برطرف می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 6500 شهید استان گفت: برنامه ریزی شده تا بعد از کنگره نیز مجموع فعالیت ها با محوریت شهدا ادامه پیدا کند و با توجه به محرومیت و گرفتاری مردم استان جهت گیری کار به محرومیت های استان همچون تهیه جهیزیه ،کمک به مددجویان انجام شود و با محوریت کنگره محرومیت در استان حل شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه در حماسه 9 دی توطئه دشمنان با بصیرت و آگاهی ملت سرافراز ایران خنثی شد، گفت: در ۹ دی سال  ۸۸، ده‌ها میلیون نفر به صحنه آمدند و جواب بدخواهان نظام را دادند.
سپاه نیوز: عملیات ساخت ۳۵ واحد مسکونی روستایی برای محرومان با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان سیرجان آغاز شد.
فرمانده سپاه استان کرمان: حضور پر شور ملت ما در راهپیمایی‌های باشکوه 13 آبان، روز قدس و 22 بهمن از دیگر مصادیق بارز و ویژگی‌های استکبارستیزی ملت ما است.
سپاه نیوز:  ۱۳ خودروی حامل سبد حمایتی جهیزیه برای ۱۳ خانوار در ۴ شهر کرمان، کوهبنان، سیریز و راور توسطسپاه ثارالله استان کرمانارسال و این ارسال تا ۱۰۰ مورد ادامه خواهد داشت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : همزمان با سراسر کشور،۳۰ هزار نفر از سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان کرمان در همایش اقتدار حضور دارند.
سپاه نیوز: سردار مطهری از بازسازی عملیات والفجر۲ از ابتدای مهرماه در کرمان خبر داد.
۱۰۱۱۱۲۱۳