سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله با اشاره به حضور بیش از ۶ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان گفت: سپاه در جهت رفع محرومیت و توانمندسازی مردم در نقاط مختلف استان تلاش می کند.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه  پاسداران همواره در میدان جهاد و مبارزه هستند، اظهار کرد :  دشمن با ایجاد شبهه می خواهد ما را در میدان فکری دچار لغزش کند و این کار را از طریق فتنه ها دنبال می کند  .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه  سپاه برای خدمت به مردم منتظر کسی نمی‌ماند اظهار داشت: در اجرای برنامه ها از توان و ظرفیت داخلی و مدیریت جهادی بهره می گیریم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد :وظیفه ما این است که همواره استقامت و ایستادگی در مقابله با طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان داشته باشیم و مردم را در برابر این طرح‌ها آگاه کنیم و رمز مقابله، ایستادگی، مقاومت و به‌کار‌گیری تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ‌‌تمام توان خود را به‌کار می‌گیرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش در تمام توطئه‌ها‌ علیه ‌ایران ‌اسلامی ‌ناکام مانده‌اند‌.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان گفت: اعزام دانش‌آموزی اردوهای راهیان نور از استان کرمان آغاز شده و تا پایان اردیبهشت سال ۹۷ حدود ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان کرمان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
سپاه نیوز : حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده گفت : نگرانی دشمن از جهانی شدن انقلاب اسلامی است.
سپاه نیوز:سردار مطهری گفت: تجمع بزرگ بسیجیان استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جمعه ۵ آذر برگزار می‌شود.
سپاه نیوز:ششمین دوره مسابقات قرآن کریم، ویژه خانواده پاسداران رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در استان‌های کرمان و یزد برگزار شد.
۱۱۱۲۱۳