سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ۳۳۳ گروه جهادی در سیل های دو سه سال اخیر در استان کرمان فعالیت داشتند، افزود: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار آبرسانی به روستاهای استان انجام می شود که تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر از آب سالم برخوردار شده اند.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه گفت: اگر رزمندگان در دفاع از حرم نمی‌رفتند ما می‌بایست درمرزهای خودمان به جنگ با داعش می‌رفتیم، داعشی که هیچ بویی از انسانیت نبرده بود و جنایت‌هایی علیه مردم مسلمان مرتکب شدند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم بر جامعه تأثیرگذار هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان گفت: هزار و ۵۹۷ نفر در قالب ۲۱۵ گروه جهادی برای کمک به مردم به مناطق مختلف سیل‌زده در استان اعزام شدند.
سپاه نیوز: به میمنت عید سعید فطر و با مشارکت خیران ؛ پزشکان متخصص یک گروه جهادی محرومان شهر کرمان را رایگان درمان کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان کرمان از افتتاح هزار و ۷۴۶پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۷۹میلیارد تومان از ابتدای امسال در استان خبر داد و گفت: برای حل مشکل آب در استان قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان را شکل دادیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ یکی از سپاه هایی است که در این حوزه برای کمک مردم جنوب استان جدیت داشته است و در عرصه های گذشته نیز در زمینه سیل، تأمین آب، ساخت و ترمیم مسکن و کمک مؤمنانه به کمک ما آمده اند.
سپاه نیوز: چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در رفسنجان با توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان آغاز شد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: امیدآفرینی در جامعه و ایجاد روحیه کار و تلاش یکی از مهمترین وظایف مدیران است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نیروهای جهادی هم در منطقه حضور دارند و تا پایان بحران و سیل و تا زمانی که مردم نیاز به کمک داشته باشند، منطقه را ترک نمی کنیم.
۲۳۴۵