سپاه نیوز:  فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از تشکیل چهار قرارگاه و اعزام گروه های امدادی و جهادی به مناطق سیل زده خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله(ع)  استان کرمان گفت: حضور حاج قاسم در جبهه مقاومت تمام معادلات دشمن را به هم زد و مقابل شقی‌ترین افراد عالم ایستاد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی که مکتب اهل بیت (ع) و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و ملت ایران است، مصونیت انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان کرمان از به ثمر رسیدن 5 هزار و ۵۶۰ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در استان با اعتبار ۱۵۴میلیارد تومان خبر داد.
سپاه نیوز:  ۳۴ پروژه محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان فهرج افتتاح و بهره‌برداری شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از بهره‌برداری از ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی خبر داد و گفت: هزینه‌های ساخت این واحدها با حضور خود مردم و گروه‌های جهادی کم شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان در مراسم افتتاح ۱۱۴ پروژه در شهرستان قلعه گنج گفت: تأکید ما بر این است که در کنار سایر کارها و اولویت‌های استان، اشتغالزایی ایجاد کنیم تا بتوان با مشارکت خود مردم، مشکلات آنها را رفع کرده تا سفره‌های مردم را به دست خودشان رنگین شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان کرمان از آب‌رسانی به ۳۰۷ روستای استان در سال جاری خبر داد و گفت: آبرسانی به ۶۳ روستا در سالگرد شهادت حاج قاسم انجام می‌شود.
سپاه نیوز: سردار «معروفی» با حضور در منزل شهدای منوجان با خانواده معظم شهید «کریم مبرز» در روستای محمد آباد شهرستان منوجان دیدار و گفت‌وگو کرد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان گفت: همه توان سپاه در خدمت مقابله با کروناست و جان مردم در اولویت همه امور است .
۳۴۵۶