سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین عرب پور بیان کرد: آنچه که امروز ما را بر استکبار پیروز کرده است همان مبارزه درونی رزمندگان و پیروزی بر هوا و هوس خویش است به واقع آن چیزی که دشمن بیشتر می ترسد اقتدار درونی مجاهدان است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به موقعیت جنوب استان کرمان گفت: سپاه توانایی لازم در امر پیشگیری دارد بنابراین آنچه در این منطقه نیاز است دانشگاه به ما اعلام کند.
سپاه نیوز: با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از کتاب گویای
سپاه نیوز: 78 سری جهیزیه سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم رزمایش مومنانه توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طبق آخرین آمار ۱۹۶۰ قربانی در سطح استان در پویش «قربانی کردن برای سردار دلها» قرار گرفتند که این قربانی ها در اختیار پایگاه های بسیج قرار گرفته و پس از رعایت نکات بهداشتی قطعه قطعه و بسته بندی شده و در بین خانواده هایی که در ایام کرونایی دچار مشکل شده اند، توزیع خواهد شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه  تمام توان خود را مانند مرحله اول رزمایش برای کمک به نیازمندان خواهیم گذاشت، گفت: هزار و ۹۶۰ راس گوسفند در پویش
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیاتی کردن فرهنگ مکتب حاج قاسم  و ترویج فرهنگ دفاع مقدس از ماموریت‌های لشکر وابستگان حاج قاسم است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ایثارگری سفیران سلامت قدردانی کرد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: با توجه به ضریب محرومیتی که در برخی از مناطق استان ازجمله حاشیه شهر کرمان وجود دارد، باید با هم‌افزایی و هم‌پوشانی، خدماتی را به محرومان در این مناطق ارائه دهیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راستای معرفی مکتب و سیره علمی و رفتاری سردار سپهبد قاسم سلیمانی راهیان نور کرمان راه‌اندازی خواهد شد.
۶۷۸۹