سپاه نیوز: با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سومین کاروان کمک‌های مومنانه و لوازم خانگی اهدایی سپاه به منطقه سیل‌زده شهداد اعزام شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۱۳۹ پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی بسیج سازندگی در کرمان خبر داد و گفت: این پروژه با ظرف کمتر از شش ماه به بهره برداری رسیدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه  ثارالله استان کرمان از شناسایی ۳۹ هزار و ۲۰۰ خانوار آسیب‌دیده کرونا در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های حمایتی از امروز آغاز می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از ورود همه پاسداران و بسیجیان نواحی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت رسول الله (ص) به منطقه شهداد در راستای امدادرسانی به مردم سیل زده این منطقه خبر داد و اظهار کرد: دو گردان امام حسین (ع) سپاه ثارالله استان کرمان نیز در منطقه حضور دارند و گردان جنگ نوین نیز برای ضد عفونی کردن محیط وارد منطقه شده و تا ضدعفونی کامل، در منطقه حضور خواهند داشت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به همراهی همه مسئولان در مناطق سیل‌زده استان گفت: وقتی توان‌های ما جمع شود از هرز رفتن توان در مجموعه نظام جلوگیری می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ایجاد 7 کیلومتر سیل‌بند در اطراف شهر زهکلوت گفت: تعداد ۴ هزار و ۳۰۰ سبد کالای تغذیه‌ای بین مردم سیل‌زده منطقه زهکلوت توزیع شد.
 

 

يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه قرنطینه منطقه باید به‌صورت جدی پیگیری شود گفت: سپاه برای خدمت به مردم سیل‌زده استان پای کار آمده است.
سپاه نیوز:  در دومین روز از سال جدید و با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان کارگاه تولید لباس بیمارستانی سپاه در شهر کرمان افتتاح شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آمادگی کامل نیروی انسانی و امکانات سپاه استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: ما اعتقاد داریم در روزهای سخت باید به کمک مردم بیاییم.
۷۸۹۱۰