سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین رعایتی گفت:تعدادی از روحانیون برای کار فرهنگی و بخش بالایی از آنان هم برای سازندگی و کار جهادی دوشادوش نیروهای دیگر پای کار آمدند.
سپاه نیوز: فرمانده گروه24 بعثت نیروی زمینی سپاه گفت:به محض فروکش کردن آب در شهر آق قلا ، یک یگان ویژه را در آینده نزدیک برای پاکسازی و گندزدایی معابر و خیابان های این شهر اعزام خواهیم کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه برای جبران آسیب‌های سیل و رفع نیازمندی‌های مردم نیازمند جهاد انقلابی هستیم، گفت: مردم و بسیج اصناف باید در یک حرکت ملی برای کمک به مردم سیل‌زده وارد میدان شوند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از خدمت‌رسانی به بیش از ۷۳ هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی سپاه در آق‌قلا خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه هدف دشمن از تغییر نگرش ها، همان تزلزل درخانواده می باشد، گفت: هدف اسلام حفظ حرمت خانواده ، استحکام خانواده وتربیت درست می باشد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان  با بیان اینکه ایمان عملی، مدیریت صحیح اسلامی و اتحاد واقعی سه عامل اصلی پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بود، گفت: قدرت دین بود که با مدیریت امام (ره) جنگ را دانشگاه کرد.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه مدافعان حرم در بستر راهیان نور تربیت می شوند، گفت: راهیان نور محور همدلی و وحدت است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا به اتفاق تنی چند از مسئولان این نهاد مقدس با خانواده شهیدان بهمنی نژاد دیدار کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای  استان گلستان به همراه جمعی از پاسداران با خانواده شهید مسیحی ادموند بالیانس خانقاه دیدار کرد.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت:در 9 دی همه دست به دست هم دادند و دشمن تلاش بسیاری را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد ولی راه به جایی نبرد.
۱۱۱۲۱۳۱۴