سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه بازدارندگی و اقتدار جمهوری اسلامی را مرهون و مدیون شهدای گرانقدر هستیم،  گفت: شهدای ما از همه چیزشان برای اسلام و انقلاب گذشتند تا عزت ، شرف و بزرگی ملت ایران حفظ شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا گلستان سالم‌سازی فضای فرهنگی را بسیار حیاتی دانست و گفت: ما در سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با رویکردی کاملا فرهنگی در همه مأموریت‌ها حضور داریم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه تفکر بسیجی بن بست های توسعه را می شکند، گفت: تفکر بسیج از مرزهای ایران خارج و در دیگر کشورهای اسلامی نفوذ کرده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اعزام ۴۰ گروه جهادی در ۴۰ منطقه محروم اظهار داشت: ۱۶ طرح محرومیت‌زدایی در هفته بسیج افتتاح شد.
سپاه نیوز:  سردار معروفی اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج در گلستان شامل هشت سرفصل موضوعی و ۱۰۴ عنوان برنامه است که ۸۵۳ برنامه در ذیل آن تعریف شده که ۳۰ برنامه آن شاخص تر است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ایمان، وحدت و ولایت از مهمترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: دانشجویان جزو تاثیر گذار ترین قشر جامعه هستند.
سپاه نیوز: سردار معروفی گفت: با این تحریم‌ها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و این در شرایطی محقق می‌شود که وحدت و هوشمندی خودمان در اقتصاد را حفظ کنیم و با پشتیبانی از همدیگر به طور قطع این توطئه‌ها به سادگی خنثی خواهد شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم تجلیل از دانشجویان و دانش آموزان نمونه اظهار داشت:دانش‌آموزان و دانشجویان با تحصیل خود، مستحکم‌تر برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قدم برمی دارند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با تاکید بر اعلام آمادگی سپاه برای احداث مسکن نیازمندان اظهار داشت: با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکل محرومین گام  برمی داریم.
 سپاه نیوز:سردار معروفی در رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص)۲ از حضور گروه های جهادی در مناطق حاشیه نشین بمنظور خدمت رسانی به مردم و اقوام مختلف در استان خبر داد.
۱۲۱۳۱۴۱۵