علیرضا نصیری، عضو تیم ملی وزنهبرداری جمهوری اسلامی ایران و قهرمان پرافتخار مرودشت، پس از کسب مدال طلای مسابقات آسیایی، در نخستین شب حضور خود در میان مردم شهرش، در تجمع شبانه مردمی مرودشت حضور یافت و همراه با مردم این شهر، همبستگی و حمایت خود را از ایران و مدافعان کشور نشان داد.
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۵:۱۴