سردار بوعلی گفت: با ایجاد ارتباط منسجم بین شرکت های دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی با صنایع می توانیم چرخه نوسازی صنعت را بیش از پیش احیا و تولید محصولات با کیفیت صنعتی را تسهیل کنیم.
سردار بوعلی با اشاره به  اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند گفت: علاوه بر آزادی ۱۲۰ زندانی، از ورود ۱۳۳ نفر نیز به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: در این جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن، اقتضای مقابله با هجمه های دشمن، جهاد ترکیبی و همه جانبه است تا توطئه های دشمن در انتخابات پیش رو نقش برآب شود.
سردار بوعلی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج تراز انقلاب اسلامی، بستر و منشا تحول و تعالی محلات و تربیت نسل مومن و انقلابی هستند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس از مرمت ۷۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در شهر شیراز خبر داد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:  امسال قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بنای ورود به سایر عرصه‌ها را نیز دارد و شامل راه روستایی، مسکن، راه بین مزارع، آبخیزداری، امنیت غذایی و حاشیه شهرها و محلات محروم می‌شود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: از استان فارس ۱۵ هزار زائر برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به تهران اعزام شدند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در آیین آغاز رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری از افتتاح مرکز نوآوری، راه و ساختمان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری این استان طی روزهای آینده برای اولین بار در کشور خبر داد.
سردار بوعلی گفت: از مهمترین راه‌های عینیت‌بخشی به جهاد تبیین، خدمت به مردم به ویژه محرومان است و اگر این مهم محقق شود تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس یکی از ظرفیت‌های مهم را مربوط به بسیج سازندگی و گره‌های جهادی خواند و گفت: قشر‌های بسیج از ظرفیت‌هایی است که میتواند تولیدات فاخر و ملی داشته باشند.
۱۲۳۴۵