سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: کاروان‌های راهیان نوربا از بین بردن فاصله بین نسل های بعدی انقلاب ،آن را حفظ و به آرمان اصلی و بزرگش می رساند .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: شهادت سپهبد سلیمانی منشاء یک تحول عظیم در سِیر مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در سراسر جهان است و راهی که او آغاز کرد با مجاهدت جوانان مقاومت اسلامی تا دستیابی به پیروزی ادامه  می‌یابد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که روز نهم دی، نماد بصیرت انقلابی ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی است.
سپاه نیوز: ۴۵۰ دانش آموز دختراز شیراز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب اعزام شدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: صیانت از امنیت پایدار کشور و حضور فعال در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی برگ‌های زرین کارنامه نهاد مردمی بسیج هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت : اعضای بسیج آموخته‌اند که براساس نیازهای انقلاب در همه حوزه‌ها از جمله فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی کنند.
سپاه نیوز: مدیر فنی و عمران بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از ساخت ۵۲ واحد مسکونی در بخش شعیبیه خوزستان خبر داد.
سپاه نیوز:گروه جهادی شهید نامجو  به ۹ روستای محروم منطقه پشت کوه شهرستان جهرم خدمات پزشکی ارائه کردند.
سپاه نیوز: مسئول قرارگاه محرومیت زدایی منطقه ۵ سپاه گفت: طی دوسال از فعالیت این قرارگاه در مناطق محروم استان های خوزستان، فارس و بوشهر تاکنون دربیش از هزار و ٢٠٠ روستا طرح محرومیت زدایی اجرا شد.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به ماموریت بسیج سازندگی در منطقه شعیبیه خوزستان گفت: در منطقه شعیبیه ۱۵۰ واحد تعمیری ابلاغ شده بود که با پیگیری‌ها و حضور گروه‌های جهادی ۱۷۰ پروژه تعمیری انجام شد که بیش از اندازه ابلاغ بود.
۸۹۱۰۱۱