سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه لامرد از اعزام 40 نفر از جهادگران این شهرستان به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد. 
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: استفاده از ظرفیت های هنرمندان متعهد و انقلابی در راستای تولید آثار فاخر چندرسانه ای و مخاطب پسند در دستورکار بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قرار بگیرد.
سپاه نیوز: سردار غیاثی گفت: عشایر مرزدارانی غیور هستند و در هر جای کشور که حضور دارند پاسدار ملیت و دین اسلام هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با پیشکسوتان نیرو‌های مسلح تاکید کرد: روحیه جهادی، اتکای به توان داخلی و تفکر و اقدام انقلابی از جمله عوامل اصلی موفقیت نیروهای مسلح کشور در انجام ماموریت هاست.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارسبا بیان اینکه «کادرسازی برای انقلاب اسلامی» رسالت مهم بسیج دانشویی است گفت: وظیفه مهم بسیج دانشجویی ترویج تفکر انقلابی در دانشگاه در راستای استکبارستیزی، عدالت‌خواهی و عشق به ولایت است.
سپاه نیوز: سردار غیاثی گفت: در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دبیرخانه دائمی به همراه یک موسسه علمی - پژوهشی برای پشتیبانی از برنامه های تخصصی و اجرایی این بیانیه در سپاه فجر تشکیل شده است.
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند در مقابل کنایه‌ها صبر کرد و اخلاص، صبر، تلاش، تواضع، دلسوزی برای انقلاب و مردم داری، از ویژگی‌های این شهید است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه مردم در روز قدس نشان دادند آرمان فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: رویای موفقیت طرح موسوم به معامله قرن هرگز برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تعبیر نمی‌شود.
سپاه نیوز: سردار بوعلی گفت: در قالب طرح فراگیر جهاد همبستگی هر کدام از اصناف و کاسبان یک کالای موردنیاز سیل زدگان را تامین و هر مسجد نیز با تشکیل گروه جهادی یک منزل خسارت دیده را تعمیر و بازسازی می کنند.
سپاه نیوز: سردار غیاثی گفت: در استان فارس ارتباط بسیار خوبی بین فرماندهان و رده های مختلف سپاه و ارتش وجود دارد و این ارتباط عامل موفقیت نیروهای مسلح در انجام تکالیف و ماموریت هاست.
۹۱۰۱۱۱۲