سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مهندسان معماری و عمران استان فارس به انتقال مفاهیم اصیل ایرانی و اسلامی در ساخت بناها توجه کنند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: تعامل هر چه بیشتر نهادهای انقلابی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان پیش نیاز مهم جریان سازی فرهنگی و تولید آثار فاخر هنری در تراز انقلاب اسلامی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس خطاب به سربازان گفت: قدر لحظات جوانی دوران خدمت مقدس سربازی را بدانید و با تفکر جهادی در هر عرصه‌ای که کشور و انقلاب اسلامی نیاز دارد وارد شوید.
سپاه نیوز: به همت سپاه شهرستان میناب ۴۰ سری جهیزیه کامل به ۴۰ زوج جوان نیازمند اهدا شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: پرورش استعدادها در حوزه ورزش نیازمند عزم و حمایت جدی مسئولان ارشد فارس و پیگیری مستمر این موضوع توسط مدیران حوزه ورزش در سراسر استان است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: روحیه بسیجی، کار و مدیریت‌ جهادی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی و محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزداید و این موضوعی است که باید همواره مورد توجه ویژه و پیگیری مدیران این کلانشهر باشد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز یکی از رسالت‌های مهم مسئولان دیدار با ایثارگران و پیگیری امور و مشکلات آنها است و این مهم باید در راس برنامه‌ها قرار گیرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس از تبدیل شدن مصلی نماز جمعه شیراز به بزرگترین مرکز واکسیناسیون خبر داد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه بازدید از فرآیند واکسیناسیون گفت: مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله(ع) در صورت تامین واکسن ظرفیت تزریق به ۵ هزار نفر را در شیراز دارد که ششمین مرکز تجمیعی سپاه فجر در استان فارس است.
۲۳۴۵