سپاه نیوز: سردار بوعلی گفت: در صورت نیاز، تمام مراکز سپاه فارس برای برپایی مراکز واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت و همچنین آمادگی داریم نیاز دانشگاه علوم پزشکی به وسائل نقلیه و خودرو را برطرف کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: هدف اصلی سپاه فجر، محرومیت‌زدایی از سراسر استان فارس است و در این راستا تمام ظرفیت سپاه و بسیج فارس برای همکاری با نهادهای مختلف و خدمت‌رسانی به مردم به میدان خواهند آمد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس تفکر جهادی و حضور میدانی را از رموز اصلی موفقیت مدیر انقلابی دانست و بر نقش اساسی بسیج در ترویج فرهنگ انقلابی و کار جهادی در جامعه تاکید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه ثارالله شیراز گفت: حوزه‌ها و پایگاه‌های ناحیه ثارالله شیراز بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کرده‌اند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان فارس با بیان اینکه اساتید بسیجی مروج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه علمی کشور هستند گفت: اساتید بسیجی نقش اصلی را در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه و جوانان به ویژه در حوزه علم و فناوری بر عهده دارند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به حضور و نقش آفرینی درخشان ملت ایران در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز شاهد نقش آفرینی ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه پای صندوق‌های رای خواهیم بود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس از راه اندازی ٤٢ مرکز نیکوکاری کارآفرینی در سطح استان در راستای حمایت از آموزش کسب و کار ویژه محرومان و نیازمندان خبر داد.
سپاه نیوز: آیین اختتامیه همایش
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه
سپاه نیوز: همزمان با هفته بسیج سازندگی، چهارمین مرحله رزمایش نهضت کمک‌های مومنانه با عنوان سفره کریمانه اهل بیت(ع) در استان فارس برگزار شد.
۳۴۵۶