سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر گفت: دفاع مقدس برگرفته از نهضت و فرهنگ عاشوراست و همین فرهنگ عاشورا موجب دفاع از حریم‌های اهل بیت(علیهم السلام) شده است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:ظرفیت نهادهای انقلابی سپاه و بسیج در استان فارس همواره آماده بکارگیری در راستای خدمت به مردم هستند و این را وظیفه خود می‌دانیم.
سپاه نیوز: سردار فدوی گفت: امروز شیاطین و مستکبرین عالم هر چه بیشتر با هم متحد شده اند اما مشاهده می کنیم جبهه حق انقلاب اسلامی در موضع قدرت و پیروزی است.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج احمد بن موسی(ع) شیراز از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و توزیع ۲۵ سری جهیزیه به مناسبت عید سعید غدیر در شرق شیراز خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: هیئات مذهبی استان فارس با حفظ و تقویت انسجام و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، اقدامات تربیتی و بصیرتی را ذیل عنوان مهم سومین حرم اهل بیت (ع) در دستور کار قرار داده و پیگیری کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجراستان فارس گفت:یکی از برکات اصلی بسیج تربیت نیروهای جوان و متعهد به نظام اسلامی برای قبول مسئولیت های مهم است که دانشگاه افسری امام حسین(ع) بر عهده دارد.
سپاه نیوز: آئین رونمایی از طرح شهید سلیمانی و تبیین سند انتظار بسیح و تجلیل از بسیجیان نمونه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
سپاه نیوز: سردار غیاثی گفت: جوانان آزادۀ جهان اسلام و گروه های مقاومت هرگز از مواضع خود در مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل عقب نشینی نخواهند کرد.
 سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به  اینکه دفاع مقدس یک دائره المعارف جامع از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام است بر لزوم حفظ و بازسازی تصاویر و المان های شهدا در شهرهاتاکید کرد.
سپاه نیوز: سه طرح عمرانی و اقتصادی محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شهرستان سپیدان به بهره برداری رسید.
۶۷۸۹