سپاه نیوز: سردار بوعلی گفت: شهید استوار یکی از فرماندهان خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدس و پس از آن بود که در تامین امنیت کشور و عرصه جبهه مقاومت نیز فعالیت های موثری داشته است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: آموزش و توانمندسازی استعدادها رسالت بسیار مهم سازمان بسیج مداحان استان فارس است.
سپاه نیوز:  فرمانده ناحیه لارستان گفت :مرحله سوم طرح کمک‌های مومنانه و مواسات در این شهرستان به همت خیرین، مردم مومن و نیک‌اندیشان با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شد.
سپاه نیوز: سردار بوعلی گفت: حداکثر ظرفیت های سپاه و بسیج فارس در سه محور فعالیت های بهداشتی و پیشگیری، فعالیت در مراکز درمانی مورد نیاز دانشگاه و مساعدت و فعالیت در حوزه پشتیبانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز سازماندهی و بکارگیری خواهند شد.
سپاه نیوز: سردار بوعلی گفت: تمام ظرفیت های موجود در سپاه و بسیج فارس در راستای هم افزایی با دستگاه های نظارتی و برخورد با محتکران کالاهای اساسی به میدان خواهند آمد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس از اهدای یک هزار بسته معیشتی به اقشار محروم خانه زنیان استان فارس خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجراستان فارس گفت: بیش از ۸۵۰ گروه جهادی در استان فارس بصورت «محله محور»برای مقابله با کرونا و قطع شیوع این بیماری وارد میدان شده اند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه  کمرنگ کردن یاد و خاطره شهدا از اهداف اصلی دشمن است، گفت: در فرآیند مستندسازی آثار مربوط به شهدای دفاع مقدس، باید خاطرات پدران و مادران شهدا به عنوان یک گنجینه ارزشمند ملی و حماسی در نظر گرفته شوند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز، از راه‌اندازی ۶ کارگاه اشتغالزایی در شمالغرب شیراز خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:اقتدار ایران اسلامی حاصل خون شهدای دفاع مقدس است.
۵۶۷۸